I väntan på att min man ska komma hem...

....kan jag ju sitta här och uppdatera er om dagen som varit.

Vi började dagen med att tvätta, det gick toppen och puckot som lämnat tvätten kvar i tvättrummet hade plockat bort allt när vi kom ner för att hänga vår tvätt.

Efter tvättstugan och Loves sovlur prommade vi med raska steg till BVC. Love är ingen tungviktare kan man lätt konstatera då han nu, snart vid 11 månader, väger 8780gram. Han följer dock sin kurva fint. Även om han inte växt på bredden hade han återigen växt en centimeter på längden, han är nu 76.2cm lång! Hm, hur ska detta sluta, ska han växa om sin far och bli 2.05?!

När vi var färdiga på BVC gick vi och käkade födelsedagslunch på ett mysigt café i centrum. Jag åtchevresallad och Love åt flygande jakob, GOTT GOTT!

Mätta och belåtna gick vi till lekparken och gungade fast bara en snabbis då Love började bli tröttis. Så vi gick hem och sov i stället, nästan två timmar gosade vi i sängen!

Nu sitter vi och väntar på att Chrill ska komma hem med bilen så att vi kan packa in och ÅKA!!!

Nästa bloggning kommer att ske på norrlänsk mark!

Så heeeej så länge!

Jo, jag tack för alla grattis-sms och telefonsamtal!

Har även fått ett par superduperfina skor av Love och Chrill!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Angela & Stella!

Men åh, har helt missat din födelsedag.
GRATTIS i efterskott. Hoppas ni har det mys uppe i norr nu.
Hörs!
KRAM!!!

2008-04-24 @ 21:21:38
URL: http://minstjerna.blogg.sea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0