Fotboll och shopping!

Imorse efter frukost och bus, klädde vi på oss och gick ut på en prommis. Vi styrde stegen mot centrum. Där inhandlades, ett par jeans, skjorta och mysdress, till Love. Allt detta för bara 114kr då det var megarea! Ingen annan än jag var glad. Hade gärna gått helt bananas, men jag lyckades hålla mina tyglar.

Efter shopping till Love blev det shopping till pappacool. Det inhandlades två par frankdandy kallingar samt en hårprodukt för frizzit hår. Han blev såå glad för presenterna!

När vi shoppat klart gick vi hem och fikade för att sedan säga hejdå till min mami och papi. Det var såå mysigt att ha de där, hade gärna haft de kvar lite längre, men vi ses ju snart igen. Det är ju faktiskt bara en månad kvar innan vi kommer hem för att ha sommarlov. Tänk, tre härliga sommarmånader som vi få rå om varandra! MYS!

Nu sover lilleman, jag sitter här och pappacool är på fotboll, AIK-GIF, heja GIF! Men han kommer hem när matchen är slut, min älskade man! Men innan han gick på fotbollen, så kom några polare till oss hit, och vi käkade pizza och drack öl, jag cola, och snackade skit. Love busade och charmade de alla!

Imorgon är det fredag, vilket betyder jobbdag för mig. Sen ska jag jobba i helgen också, kul med cash! Jag har ju ett mål, och då är det alltid lika kul att spara! :)

Nu ska jag ta och glutta på en film tror jag, 27-dresses för att vara exakt. Det gäller ju att passa på att kika girlmovies när karln är borta!

Hej så länge!

Jo, imorgon kommer världens bästa Linn ner, då ska vi gå på restaurang och snacka skit, utan man och bebis! MYYYS!!

Tjenixen!

Kommentarer
Postat av: karin och chrstian

grattis tll chrille på födelsedagen! kom på de nu =)

2008-04-10 @ 23:05:31
URL: http://karinohlsson.blogg.se
Postat av: Marika

Kul gumman att vi nu kan prata öppet om bebis nr 2!!! Skönt att höra att du mår bra!
Stooor kram från en tjej med ÄL bestyr;)

2008-04-11 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0