Då var det bestämt!

Systeryster med bebben i magen kommer till oss ikväll! Det blir ju superduperkul det! Nu ångrar jag dock att jag ska jobba på fredag också.....hm....

Vi har ännu inte gjort många knop, bara lekt, sovit och käkat mat. Vi, iaf jag och Christian, sitter fortfarande i morgonrockarna, men Love däremot, honom är det ordning på, han är fit for fight han! :) Som btw sitter och bajjar, hör hur han stånkar och stönar, pluttisen vår!

Vi håller på att resonera om vi ska fira valborg i Sundsvall eller inte. Om vi gör det tänkte vi åka upp på söndagen den 27:e och stanna tills den 1:a då Christians föräldrar ska åka hit ner för att sedan dra vidare till Prag. Ja, hur ska vi göra nu?!

Det blev ett sugigt väder idag, grått och trist, men jag tror att det är ganska varmt iaf. Vi bara måste ju ut på en prommis snart, vill ha luft i mina lungor! Så om en stund när Love ska sova sin andra lur drar vi ut!

Dags att byta blöja!

Tjenis!

Kommentarer
Postat av: sofie & algot

vi har också pratat lite om att flytta uppåt. men Johan är stockholmare ända in i själen, så jag tror han kan behöva några år för att vänja sig vid tanken :) mina föräldrar bor utåt skrängstabodarna & det är lite väl lantligt för hans del :)
ja, en promenad nån dag skulle vara kul.

2008-04-16 @ 13:11:04
URL: http://sofieflikkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0