Bilder från vår vårpromenad!

Som sagt, efter lunchen och lagomt tills att Love skulle sova sin andra lur, begav vi oss ut på en härlig prommis. Vi gick som vanligt utmed vattnet, och det var såå skönt att få röra på fläsket. Vi stannade även till vid ett fint blommhav och knäppte lite kort.

Här är de!
image407

image408

image409

Nu är det dags för mig att ta itu med köket, jag var alldeles för mätt för att plocka undan direkt efter middagen, så jag gör det nu istället!

Grabbarna är nybadade och ligger i sängen för att sova, iaf den lilla grabben!

Snart kommer min lillasyster, MYS!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Angela & Stella!

Vilka härliga kort!!!
Ska vi ta o boka in en ny dag? Innan ni drar norrut=) Läste att du ska jobba endel nu oxå. Men ngn dag måste vi passa in=)
Kram!!!

2008-04-16 @ 22:36:53
URL: http://minstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0