På väg till IKEA

299313-11
På bilden ser ni Love som ligger och sover i barnstolen påväg till IKEA

Idag har vi som sagt varit på IKEA. Det är alltid lika roligt att gå där, det finns ju jämt något som man behöver handla, och så får man många saker för lite pengar. Idag inhandlades det: en ljustake, en mobil att hänga över Loves säng, värmeljus, ett pkt 15watts lampor, en tavelram, en ficklampa till Chrille och sist och även minst en klädrulle. Allt detta för det ynka priset på 268kr! Vilka fynd! :)

Appropå fynd så fyndade jag en overall till Love också, fast inte på IKEA såklart utan på polarn och pyret. Det blev en brun manchesteroverall som kommer att vara perfekt nu på hösten och kanske även vintern det beror ju lite på vädret och kylan. Ett par vantar fick också följa med hem. Kanske ska jag lägg upp en bild, hm...näe det får bli imorgon, jag är faktisk ganska trött nu.

Imorgon är det dags för oss att göra premiär på öppnaförskolan! Spännande! Så jag tror faktiskt att jag slänger in handuken nu och säger tack och godnatt!

Pussar

Kommentarer
Postat av: mariann jansson

Hej!
Jag ska fara ut till Ikea på måndag och ta med de nya inneboende flickorna i häbret, de har halvdag då. Love lika mysig som vanligt! Lycka till på öppna förskolan, det blir ju trevligt för dig också och träffa lite fler mammor. Ligger den i närheten av där ni bor?
Kram från farmor!

2007-09-05 @ 10:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0