Nu sover plutten

och vi sitter och softar framför tv:n. Snart börjar ju IDOL tättföljt av DH, hur mysigt som helst!!

Idag har vi bara tagit det lugnt. Vi vaknade vid halv åtta, käkade frulle och gick på en prommis. Love sov hela prommisen så jag och mami kunde snacka ostört, mys! Efter lite vilande och lunch gick vi till Sumpan och kikade  lite, vi fikade ute på ett café också och Love somnade även denna gång, skönt tyckte vi som kunde gå i affärer och kika. Dagens inköp blev ett par tofflor, haklapp, massor med "nappar"  till en nyinköpt nappflaska till lillen och en kjol till mig! Tänkte att det snart är dags att pröva att ge honom mat ur flaska, det skulle ju vara så skönt att någongång kunna pumpa ur så att christian kan ge honom ur flaska medan jag är borta på andra festligheter! : ) Jag hoppas bara att han ta den därav de många olika "napparna".

Imorgon ska vi in till stora staden och shoppaloss!

NU väntar soffan på mig!

Trevlig kväll!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Mami

Nu är jag hemma och längtar efter er.Hoppas att jag är bra i ryggen nästa gång vi ses.Puss och Kram på er alla från mormor Mami..

2007-09-27 @ 17:45:58
Postat av: syrran

blogga mera!

2007-09-29 @ 12:34:50
Postat av: farmor

Vart tog tråkig fakta vägen?

2007-09-30 @ 09:49:44
Postat av: Mami

Vi väntar på mera information om vad som händer i stora staden, och vad Love och ni gör.Har ni trevligt med erat främmande.Det är väl fullt upp antar jag.Kramar Papi och Mami...

2007-10-01 @ 09:17:34
Postat av: Anna

Men gud vad kul att du oxå har skaffat en blogg. Nu har jag en som jag kommer att följa med spänning. Hoppas allt är bra med er! Kram från Anna och Elof i S-vall

2007-10-01 @ 12:45:03
URL: http://edar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0