Love sover och jag är påklädd och klar!

Jag har nu precis käkat lunch som idag bestod av gårdagens rester, korvstroganoff och ris, mumma!  Nu sitter jag bara och väntar på att min lilla älsklingskille ska vakna och då menar jag inte Chrille... :) 

Ja, som jag skrev igår så ska vi till den öppnaförskolan för första gången idag! Det ska bli superkul! Vi har ju då turen att få gå dit med A och S och det är bra för annars kanske vi inte skulle hitta dit! Just ja, jag måste ha med mig småpengar till Kaffe och bulle! Måste växla för jag har inte en enda krona i plånkan!

Undra ja, om jag ska ta och flytta över en sovande LOve till vagnen ...ja, då hinner vi ta en snabb fika med A & S innan vi ska till öppnaförskolan....hm....jo, jag tror att jag gör det!

Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0