Love sjunger!


Klockan 06:05 vaknade Love imorse, han var som alltid på ett strålande humör! På filmen ser ni en sjungades och glad kille.

Nu håller vi på att laga frukost. Vi tänkte att vi skulle försöka komma ut i tid idag, vi ska ju på 2:års kalas och vi har inte köpt några presenter än, så det måste vi hinna göra inna klockan ett. Förövrigt så skiner solen här, men värmen är nu ett minne blott, så det gäller att klä på sig mycket och varma kläder, jag har nog varit dålig på att klä mig själv för jag har nu fått lite ont i halsen...typiskt!

Jag har sett en superduper snygg klänning från H&M organic collektion som jag skulle vilja ha....hm....kanske ska jag ta och unna mig den....om den finns i min storlek så tror jag att jag slår till!

Nu måste jag gå och ta av äggen!

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: mamma

Han blir nog sångare när han blir stor.Han är så gullig, ni hade tur som fick ett sånt A-barn.Här är det uppehåll just nu,Pappa fixar med lastbilarna idag,Din bror ska på dop .Jag städar fast jag har ryggskott, går bra så länge jag inte böjer mig framåt,då kommer jag inte upp igen.Hejsvejs på er båda...

2007-09-15 @ 10:59:59
Postat av: farmor

Iag gick det bättre för mig att lyssna på sångfågeln. Förra gången stoppade den hela tiden. Han ser ut att gilla sin egen röst. Puss, puss från farmor!!

2007-09-17 @ 13:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0