Godmorgon

Hej alla glada!

Nu sitter jag här och är väldans glad! Min mami kommer med tåget ikväll klockan 21:30, JIHOO! Längtar!

Natten har som vanligt gått bra, men lilleman börjar nu att äta mindre och mindre på natten, så kanske börjar han snart att sluta vilja ha mat på natten....tänk vad skönt att få soova en heel natt utan avbrott, härligt!

Lillagubben ligger och sover nu, han har snart sovit i en timma, så nu sitter jag bara och väntar på att han ska vakna så jag kan får mysa och pussa på min lilla prins! Min stora prins är på skolan idag, tråkigt värre, men på ett sätt ganska skönt, då får man ju längta lite efter varandra.

Idag säger de (nyheterna) att det ska vara 20grader varmt, härligt, så då får man väl passa på att gå ut och njuta av dagen då! Kanske ska vi hänga med A & S eller så kanske vi tar oss en prommis till city och ser om det har kommit in något fint på Zara och H&M trend, jaja, ute i friska luften ska vi vara iaf! MYS!

Nu såhär på morgonkvisten har jag bytt resår i lillemans byxor pga att det som satt i var alldeles för hårt åtsatt, så nu sitter ett  nytt slappt och skönt resår i midjan på hans braxer!

Jag ska väl ta och klä på mig då!

Jag avslutar detta inlägget med en liten bild på min lilla finis!
image46
Love Lee Jansson tre, snart fyra månder gammal! STORA KILLEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0