Packat och klart

råder just nu på tv, regnet smattrar mot rutorna och det brusar från datorerna som är på. Jag sitter och kikar med ena ögat på tv:en och det andra i datorn, ska förmodligen åka till IKEA med Angela och Stella imorgon, så jag sitter och småspanar lite....är ute efter något schysst tyg till köket, tror kanske att jag hittat det men det är så svårt att se de rätta färgerna på datorn, så jag får se om jag slår till imorgon?!

Att natta Love gick väldigt smidig idag, han slocknade som ett ljus, vår fina lilla pojke! Jag tror att det beror på att vi lekte och aktiverade honom så mycket och länge samt att han hoppade över den sista sovstunden. Han satt i hoppgungan en stund och så här glad var han då!


Idag har vi varit en sväng in till centrum och uträttat ärenden både på banken och bibblan. När vi var färdig där gick vi hem till Angela och Stella. Väl framme var kaffet färdigt samt att båda våra små sötisar sov, så vi kunde fika i lugn och ro...nästan iaf...typiskt nog så vaknade Love efter första klunken kaffe och vid andra så vaknade Stella....så det blev en fikastund under lek med våra små söta! MYS var det iaf!

Nu ska jag mysa lite med darling!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: farmor

Ni är mina solstrålar i livet. Jag blir lika glad varje morgon när jag går in och tittar om du skrivit något, så underbart! Puss på er!!

2007-10-12 @ 09:01:05
Postat av: mami

Jag håller helt med farmor, ni förgyller dagen.Puss och hej.

2007-10-12 @ 09:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0