Mina killar

är de bästa!
image91


Dagen som varit har spenderats följande. Först gick vi en sväng till centrum och uträttade alla ärenden vi glömde igår. På vägen dit somnade även plutten, skönt för mig som då kunde gå och strosa i lugnanro i alla affärer som föll mig i smaken. Jag hittade en mössa som jag slog till och köpte och inhandlade även ett par handskar och strumpor till Love.

Efter en stunds strosande mötte vi upp Angela och Stella. Vi gick då och käkade smarrig lunch! Sen återgick vi till  att strosa lite mer i affärer. När båda pluttarna tillslut somnat gick vi på en liten prommis i parken, såå härligt väder var det och för att inte tala om färgerna! MYS!  Efter prommisen blev vi uppbjudna på tårta och kaffe av brudarna! Sötaste värdinnan!
image92
Stellagos poserar vant i soffan!

Nu ligger Love och sover så jag och Chrille passar på att njuta framför tv:n, ikväll är det ju DH på femman! JIHOO! Därför så slutar jag att blogga nu, men vi "ses" imorgon igen!!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Angela

Haha... tjockisen=)
Tack för idag!

2007-10-16 @ 22:08:09
Postat av: farmor

Mina snyggaste killar, slappande i soffan, vilken skön syn!

2007-10-17 @ 10:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0