Idag är det jag som bloggar!

image73
image74
image75
Jag saknar min farmor, farfar, mormor, morfar, moster, morbror och kusin, ja, listan är lång! Men snart kommer vi upp på besök och då kan vi pussas och kramas!

Klockan ett idag ska jag och mamma även till BVC. Nu är det dags för vägning och mätning, jag skulle tippa på att jag väger runt 6.5kg nu! När vi är klar där så ska vi träffa Angela och Stella. Stella är världens schysstaste brud tycker jag, så det kommer bli kul! Vi kommer nog ta en liten prommis och sen ska väl våra mammor fika...lattemorsor på hög nivå! :)

puss och mys från Love

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hej kompis! Vad du har blivit stor, du är snart ikapp mig....Ser att ni kommer hem snart, ni får jättegärna komma på en fika då om ni vill. Förstår att ni kommer att ha mycket men om ni har en stund över förstås. Tusen kramar rasmus och morsan

2007-10-08 @ 16:24:19
Postat av: Angela

Hahahahaha... men guuud så söt han ärt då.
Tack för idag, var lika trevligt som vanligt=)
kram fr oss!

2007-10-08 @ 16:37:44
Postat av: nella

Söt datanörd. Det har han efter pappa...och mamma

2007-10-08 @ 20:28:57
Postat av: farmor

Helt underbara bilder! Jag längtar efter er också!

2007-10-09 @ 10:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0