I sundsvall

är vi nu och vi stoor myser!

Resan igår gick toppen! Love sov de första två timmarna sen åt han och lekte lite varpå han avslutade resan med att gråta de sista sju milen....då var han less!

Idag vaknade vi vid åtta, då gick vi upp och käkade frulle och myste med farmor lite, mys pys. När vi var påklädda och klar tog vi bilen till barnenshus och inhandlade en bumbo stol. Sedan styrde vi bilen mot min farmor och farfar, där fikade och åt och fikade vi igen! Love var på sitt allra bästa humör och charmade alla hela tiden!

Jag, farmor och Love sitter och leker i trappen!
image102

Efter första fikat och innan lunchen gick vi på en liten prommis så att Lovegubben kunde somna i vagnen. Och på bilden ser ni Christian och Love som står ute på min farmors och farfars gård.
image104
image105

I bilen på väg hem somnade vår lilla prins trött efter all lek och mys.
image109
Jag och Christian i bilen!
image108


Väl hemma hos Christians mamma och pappa ( Loves farmor och farfar) åt vi återigen god mat, lax och pressad potatis, mumma!

Efter den goda middagen tog vi med oss hunden molle på en välbhövlig prommis. Det var verkligen såå skönt att få komma ut röra på sig lite samt att andas den härligt friska sundsvallshöstluften!

På prommisen i kväll, Love sover i vagnen medan jag och molle poserar!
image107

Nu är det dags för oss att titta på IDOL och smaska på, popcorn, naturgodis och godricka!

Puss och hej!



Kommentarer
Postat av: Carro

Åååh, så ni är oxå i Sundsvall nu??JAg med =)
Å din farmor, hon är sej LIK, precis som jag minns henne! Men blir nästan nostalgisk..Ha en skön helg!KRam!

2007-10-20 @ 00:12:09
URL: http://www.carros80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0