Godmorgon!!

Natten har varit som vanligt igen, tack och lov för det, jag behövde verkligen få sova! Klockan kvart över sju vaknade vår lilla solstråle pigg och glad som alltid!

Nu ligger han och gymmar! Såhär glad är han då!

image83

Idag är det lördag, jihoo! Vi ska ta en prommis in till city och uträtta diverse ärenden samt mysfika, måste ju passa på att njuta av de få fina höstdagar som är kvar. Solen skiner här idag och himlen är blå, så vackert tillsammans med alla dessa fina färger på löven och träden!

Pappa Christian har tur idag, han får nämligen sovmorgon, det förtjänar han faktiskt! Han är ju så dukigt som sliter hårt  i skolan på vardagarna! Min dukiga kille!

Nu måste jag vända tillbaks pruppen på rygg igen....

Ha en trevlig dag!

Snart kommer vi till er!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: farmor och farfar

Det var en mysig bild, farfar blir rörd t om, så även jag! Underbart glatt barn med mycket färger omkring sig:)

2007-10-13 @ 13:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0