Gårdagen

Igår var vi som sagt på BVC. Love väger nu 6800gram och är 66,5cm lång! Annars var allt tip top, men vår BVC-tant är lite strulig tycker jag, hon håller sig aldrig till ämnet utan svävar ut i frågorna så mycket att hon till slut inte kommer ihåg vad jag frågade om...vimsig tant!

Efter BVC gick vi hem till Angela och Stella och fikade gofika! Småfisarna lekte medan vi satt och snackade och fikade.
299313-76
299313-78
Love och Stella busar för fulla muggar!

Påvägen hem till oss så somnade Love i vagnen, alltså det var det bästa vi gjort när vi bytte från liggdelen till sittdelen, we love it! Nåja, jag tog upp vagnen och ställde ut den på ballisen så fick han ligga och sova ute i friska luften.

Efter middag och nattning fick jag för mig att baka, så jag bakade äpple och kanelmuffins samt jordnötskakor. Så nu är det bara att komma förbi på fika om ni har vägarna förbi! :)
Så här blev resultatet:
299313-77
Mmmmummma!!!

Idag är det prommis med Angela och Stella som gäller! MYS på högnivå! Solen skiner och ja, vi mår toppen!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Mami

Jag ser att du är mamma upp idagen, bakar och står i.Vad kul att han trivs i vagnen.Vilka härliga muffins,jag höll på att göra flera olika muffins förra veckan, men jag fuskade, för jag köpte mix.Hade köpt en sån där muffinsform på IKEA.Den var bra, men inte var det bra för figuren med alla dessa muffins längtar tills ni kommer,mamma.

2007-10-09 @ 11:52:42
Postat av: farmor

Mums! Ja, det ser riktigt gott ut. De går nog snart åt hos er, ni är ju ena riktiga godismonster båda två :). Det är ju bra att ha lite fika och bjuda Angela på också. Hur gammal är Stella? Fina bilder på de små!

2007-10-10 @ 11:27:57
Postat av: kakproffset

väldigt fin spritsad choklad på kakorna måste jag säga

2007-10-10 @ 18:40:41
Postat av: Carro

Åh herregud!!Men det där fikabrödet och lilla Love som lockar så vill jag ses NUUUU;) Kram!

2007-10-11 @ 18:12:00
URL: http://www.carros80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0