Dagen i bilder

Nu har vårt finbesök åkt hem. TRÅKIGT, vi saknar de redan! Det är väldigt tomt här nu! Nåja, nu har vi precis käkat middag, den blev ovanligt sen idag, men det beror på att vi käkade lunch så sent. Dagens middag bestod iaf av potatisgratäng, kött och tomatsallad, mumma!

Chrille kikar på tv, Love ligger och sussar och jag, jag sitter här...ovanligt?! Nope... :) Men snart ska jag gå och krypa ner i soffan och kika lite film med min älskling. Jag tror att vi ska käka lite godis också...och jag som skulle skärpa mitt intag av sötsaker...hm..inte idag, men imorgon börjar jag istället!

Här är några små glimtar ur vår sköna dag!

image68
Efter frukosten så tog hela familjen ett mysigt bad tillsammans. Love njöt och plaskade som bara den!

image69
Efter badet så var det bus med pappa som stod på schemat!
image70
Ännu mera bus!

image71
Efter både  bad och bus, gick vi på en prommis så att Love fick sova i den sköna höstluften! Som ni ser på bilden så har vi bytt ut liggdelen mot sittdelen. Love älskar att sitta i den....peppar, peppar...än så länge iaf! Han sover även väldigt bra i den! Så vi hoppas på det bästa att han i framtiden kommer vilja att sitta och åka i den mycket och länge!
image72
Här är en nyvaken Love på affären då vi handlade lite smått och gott. Vi handlade bla en burk med pressad potatis som Love ska få smaka på någon dag!

Detta var dagen i bilder det!

Nu är det pusskalas i soffan som vankas!

Puss och mys!

Kommentarer
Postat av: farmor

Åhh!! Vilka fina bilder, längtar efter er! Vad mysigt ni ser ut att ha det. Vad duktig du är som lägger in så mycket fina bilder som vi får njuta av! Kram från farmor

2007-10-07 @ 12:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0