Skoj!

Nu är Loves farmor här! Hon kom igår och stannar tills på onsdag. Det tycker vi allihopa är superskoj!
image141

Idag, måndag, vaknade vi till snön som ösde ner! Härligt tycker jag, men kanske inte nu, det är alldeles för varmt för att den ska kunna ligga kvar, vilket resulterar i att det bara blir massor av slask....så kom när det blir minusgrader i stället!

Nu är vi alla påklädda och klara för att ta en liten prommis in till centrum. Där kommer vi strosa i affärer och bara mysa, MYS! Imorgon ska vi in till STORA staden och shoppa, det blir också skoj, och när det dessutom är på en en vanlig tisdag och ganska tidigt på morgonen så slipper man alla helgshoppare!

Gårdagen var underbar, fylld av massvis med kärlek och mys! Jag är såå lycklig! Mina killar är de bästa!

Nu  säger jag puss och hej!

Kommentarer
Postat av: jeanett ohlsson

Hej på er! Gratulerar till förlovningen!!
Ser att ni har fått främmande av farmor. Fick mail av Madde, har det bra med 35 graders värme . 25 i vattnet.Skulle ut på en båttur o besöka 4 andra öar i går. Många kramar på er .Jeanette

2007-11-13 @ 13:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0