Sjuka

är både jag och Love just nu. Love är snorig och har feber. Jag är sjuk av längtan efter min Chrill....

Nu är det inte så många dagar kvar här i Sundsvall och det känns ganska skönt faktiskt, nu vill jag hem och baka, leka, städa, laga mat, sova, pussas, kramas, bada och bara vara hemma tillsammans med min lilla familj!

Det blåser storm utanför fönstret. Det är även ganska mörkt. Jag tycker att det är lite läskigt om jag ska vara riktigt ärlig, speciellt nu när jag är ensammen hemma...japp, jag är mörkrädd så det stänker om det! Men usch och fy och blä nu ska jag inte tänka något mer på det!

Dagen som varit har vi nästan bara varit hemma. Eftersom att Love är sjuk så bestämde vi oss för att bara vara hemma och mysa, vi gjorde dock ett undantag och lämnade hemmet för att åka och käka god middag hos Loves farmor och farfar. I bilen därifrån somnade min vackra son och sover gör han fortfarande. Jag har dock lagt honom i vagnen så att han lättare ska kunna andas eftersom att han är så täppt i näsan, och alvedon har han fått också. Usch, det är inte roligt att ha en sjuk son, det gör ont i mitt mammahjärta att se honom dålig....och jag antar att detta är en av jättesupermånga fler gånger som han kommer vara sjuk....

Imorgon är det fredag, jihoo! Alltid lika härligt med fredagar, men jag antar att denna fredagen kommer att spenderas här hemma hos mina päron. Jag tror även att jag ska baka något smaskigt tills IDOL samt laga mat till la familia, indiskt blir det! MUMMA! Det blir alltså en dag full med mys, bak och kärlek tillsammans med min familj och IDOLERNA!

Nu bloggar jag ut för ikväll! Men vi ses igen för nu är jag "back on track"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0