Nu

ligger Lovegos och sover, jag sitter här framför datorn och kikar med ena ögat på tv:n och Christian sitter vid andra datorn och gör plugg. Vi väntar båda två på att DH ska börja, såå kul! Då ska vi mysa och käka vienetta chokladglass, mumma!

Dagen som varit har varit mer än lugn. Jag har inte alls bakat eller städat....all must rann ur mig...och då menar jag inte julmust.... så jag och Love skippade alla våra planer om att städa, baka och pyssla och klädde på oss och gick till centrum istället. På väg dit ringde Angela och berättade att de också var på väg dit och vi blev superglada över deras sällskap! Väl inne i centrum kikade vi runt i affärer samt tog en lång och mysig fik med våra två busfrön! Sen när Angela och Stella gått hem kom Christian och då gick vi och käkade middag på McDonalds, skönt att slippa laga middag!!

image182
Go´fika på Espresso house, jullatte med pepparkaksmuffin, muchos godos!

image183
Fina mamman Angela med söta ungen Stella!

image184
kram kram!

image185
Love och Stella, två söta busfrön!!

image186
Stella, får jag låna din napp lite?!?!

Näe nu ska jag kika på tv:n!

Ha en skön kväll!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Angela o Stella

ha ha... våra go´skitar!!! Sötnosar!

2007-11-27 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0