Loveplutten sover

och jag håller på att fixa iordning mig. Idag ska jag och Love åka in till stan. Jag känner för att kika i affärer samt att jag måste uträtta några ärenden. Har vi tur så blir det även en fika med P.

Igår kväll var Love grinig och kinkig, antar att det var för sprutan.Lite feber hade han också, så jag gav honom en alvedon vilket fick honom en aning piggare. Natten har för övrigt varit bra.

Här hemma råder det just nu amningsavvänjning på hög nivå. Vi har börjat, eller för längesedan, att introducera välling, men Love tycker inte att det är någon hit. Men jag tror på att testa, testa och testa, så kommer det nog gå vägen tillslut....på dagarna så kör vi smakportioner med allt möjligt, men denna vecka är det potatis med morotspuré som gäller. Han har ju redan lärt sig tycka om gröt så nu går vi över till lite tyngre grejer! :) Jag är bara såå less på denna amning nu!!

Näe, nu ska jag sätta fart!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi testade välling och Elof ratade det direkt så vi bestämde oss för att ta ett råd som vi fått. Vi väntade en vecka och testade igen, han slukade vällingen direkt då! Kanske kan vara något?! Fungerar säkert inte på alla barn men ... :-) Sköt om er!

2007-11-30 @ 12:32:10
URL: http://edar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0