Lite ensamtid

ska jag få nu! Grabbarna tog på sig kläderna och gick precis utanför dörren. Jag kan således göra precis vad jag vill!! Jihooo! Jag ska därför baka lite tror jag bestämt! Ja, det ska jag göra nu!

Kanske ska berätta att Love äter ganska bra på dagarna, gröt alltså, vilket medför att mina bröst är som svalor som häckar...stenhårda och sprängfyllda med mat!! Men det är nog bara att härda ut så minskar väl produktionen så småningom...hoppas det!!

Nåja, nu är det baktime!!!

Jo, grytan blev supergod!!! Så mycket mat alltså, så nu kan vi äta det till middag idag också, härligt för då slipper jag laga middag och då blir det mer lek med Love plutt!!

Jo, idag fyller min kusin Nicke 12 bast! Grattis Grattis till honom! Hoppas han hinner få kortet som jag och Love skickade igår!

Hej så länge!

JO, men visst ska ni få en liten bild på Lovegubben också!
image157
Love 4 månader och på prommis med papi! VÅR FINA FINA SON!! VI ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0