Lite bilder från dagarna som varit

Godmorgon!

Ja, idag är det lördag och det känns toppen, både jag och Love är på strålande humör! Loves far är dock lite mindre pigg....och det är förståeligt. Vi (jag och Love) följde med papi till hans vänner på ölhäveriet. Där var det meningen att Chrille skulle hävaback, ja, precis som det låter så ska två personer dela på en back och sedan dricka upp den på snabbast tid...låter det invecklat?! Nåja, det var iaf skoj att se på...Chrilles taktik sprack när vi åt middag på Max innan...nåja, så han behöver iaf sova idag!

Nu sitter jag här vid datorn och Love Lee sitter i såstolen härbrevid, min lilla pojke är ett bra sällskap, kvittrar och pratar helatiden så det blir absolut aldrig tråkigt!

Jo, här kommer då lite bilder från dagarna som varit!

image143
På prommis med farmor och Love på väg in till Centrum


image144
Äta bör man annars dör man....

image145
På strålande humör är farmor, Christian och Love

image146
Fika bör man annars dör man.....hmm...

image147
Love och Stella busar i Täby C

image148
Fika med brudarna! Love trivs som fisken i vattnet bland alla brudar! Här med Anna och sin treveckorgamla Tindra, Angela och Stella, och Love!

Nu måste jag leka lite med plutten!

Puss och mys!

Kommentarer
Postat av: Angela

hej hej!
oj oj.. häva en hel back låter ju grymt jobbigt.
Vilka fina bilder med farmor=)
Trevlig helg på er!
Idag ska vi in till staden den stora.
Kram!

2007-11-17 @ 11:38:13
Postat av: Mami

Vilka fina bilder, och videon.Vad duktig han blivit.Ja som du vet så har Krister gått och blivit gift.Så nu är det herr Nyman vi har att göra med,tänk vilka nya tider det blivit.Det är väl slut med släkten Ohlsson nu,åtminstonde vad som gäller namnet.Ha det bra alla tre...

2007-11-17 @ 19:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0