IDOL

Just nu är det paus i IDOL så jag passar på att berätta läget. Love är fortfarande sjuk, feber, snorig och väldigt hostig, stackars lilleman! Faktum är att jag också börjar känna av min hals lite.....råder inte gott...

Idag har vi bara tagit det lugnt hemma hos min farmor och farfar. Det var som vanligt mycket mys med fika, fika, mat och återigen fika...så nu är jag mätt i maggen!

Nu är det nog dags att återvända till TV:n och IDOLERNA!

Imorgon drar vi förhoppningsvis söderut, allt beror på hur lilleman mår. Om han forftrarande har feber och är väldigt kinkig så stannar vi nog en dag till för jag känner på mig att tågresan annars skulle bli väldigt jobbig....

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på er!

2007-11-02 @ 21:38:23
URL: http://edar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0