Godmorgon

Så var det Måndag igen, och dessutom på hemmaplan, härligt! Love är fortfarande sjuk, snorig, hostig och pyttelite feber 37,6, men det räknas nog inte som feber ens. Nåja, han är iaf någorlunda pigg, har suttit med vid köksbordet och lekt medans jag åt fulle. Nu ligger han på golvet brevid mig och gymmar, mitt lilla älsklingshjärta!

Dagen som sådan kommer vi att spendera på hemmaplan, plocka, städa, mysa, leka, läsa (jag har ju två tidningar, Vi föräldrar och Mama som jag inte ens öppnat än), laga mat och kanske baka...vi får se hur mycket jag orkar samt hur mycket jag måste gå runt och bära på den lilla sjuklingen!

image115
Sjuk men....

image114
glad ändå!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0