Åter tillbaks i Stockholm

Japp, som rubriken lyder så är vi tillbaks i Stockholm igen. Vi gjorde en snabbvisit till Sundsvall i helgen. Åkte upp i fredags och tillbaks på söndagkväll. Vi har haft det såå mysigt! Men det som är synd är att tiden oftast inte räcker till...vi hade velat hunnit med lite fler saker men de får vi ta nästa gång vi kommer upp, och det är ju inte långt dit! Åh, älskade jul, snart är du här!!! Du är efterlängtad!!

Här kommer lite bilder från vår visit!

image175
Här är jag på lördagsmorgonen då jag medverkade i radioprogrammet "ring så spelar vi". Jag vann två cd-skivor!! JIHOO!
image176
Vintermys med familjen! Från vänster: Love, jag, min mor, min brorsdotterElicia samt min bror.
image178
Christian säger tummen upp för den härliga snön!


image179
Amning på stående fot!

image180
Daddy´s little devil!

image181
Mys ute hos min farmor och farfar!


Dagens planer är att städa undan och sortera tvätt, gå på prommis samt kanske baka lussebullar om tiden räcker till...

Näe, nu måste jag sätta fart innan Loveplutten vaknar!

Puss och mys!





Kommentarer
Postat av: farmor Mariann

Ja, det var en överraskningshelg som heter duga. Härligt att ha er här, om så för en kort stund! Fina bilder!

2007-11-27 @ 10:47:14
Postat av: Angela o Stella

Åhhh, vilka mysiga bilder med all snö. Avis=) Får väl se om d blir ngn snö här nere.
Trevligt o ses idag, som alltid=)¨
Kram på Er!

2007-11-27 @ 17:02:12
Postat av: Eva

Vilken snygg kappa du har på sista bilden. Var kommer den ifrån? Trevlig blogg.

2007-11-27 @ 18:15:01
URL: http://www.evanpevan.blogspot.com
Postat av: Katarina

Eva: Tack! Kappan har många år på nacken, min farmor hade den i hennes ungdoms dagar! Nu ska jag kika in din blogg!

2007-11-27 @ 21:38:59
URL: http://mrsmys.blogg.se
Postat av: Ida

är dom där ett-hjul-i-fram-vagnarna bra? tycker dom är skitballa men är dom verkligen bra?
btw.. kappan grymt snygg..

2007-11-28 @ 12:21:38
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0