06:05

var det dags för mig att stiga upp....Love ville inte ligga kvar och mysa i sängen mer då. Så det var bara att ta på sig morgonrocken och kliva upp!

Nu ligger han härbrevid mig och leker i soffan, min söta lilla älskling!
image137
image138
Att ligga i soffan och "krafsa" med händerna är kul!


Igår var vi på stan med Angela och Stella. Det var så mys, vi åt lunch och rännde runt i affärer!

Senare på kvällen var vi även ditbjuden på middag. Maten och sällskapet var toppen! Så runt midnatt tog vi vårt pick och pack och gick hem...och döm till vår förvåning dåvi kom ut och upptäker att det snöade ute! Hua!
Väl hemma så stupade vi i sängen alla tre!

Idag ligger det faktiskt lite snö kvar, men mest på alla bilarna och nästan inget på backen. När klockan slagit åtta ska jag och Love gå och handla frukost på ICA, vi har nämligen ingentign hemma... När frukosten sedan är uppätenska vi gå på stan och shoppa!! KUL!!

Nu vill Love ha min uppmärksamhet! Måste gå!

Pusss

Kommentarer
Postat av: farmor

Ohhh!!
Vilka fina bilder, en riktig godis!

2007-11-10 @ 09:07:24
Postat av: Annelie Sjöbom

Hoppas jag säger grattis till rätt Christian o Katarina i Solna.=) För visst förlovar ni er idag? Jag gissar på det så jag slänger iväg ett stort GRATTIS!!
=)Hoppas allt är bra med lilla familjen o att dagen blir fantastisk. Kram från mig. /Annelie

2007-11-11 @ 08:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0