Sovmorgon!

08:49 imorse slog vi upp våra blå, rekord! Jag vet inte sist vi sov så länge, det var iaf superduperskönt!!

Nu har lilleman somnat och jag håller på att greja lite. Jag har förberett för att göra apelsiner med nejlikor i, ännu mera juldoft! Jo, jag måste ju berätta vad Christian hade med sig hem igår! Jag har länge sagt (okej, snarare tjatat) min önskan om att ha julgran här hemma. Christian har hela tiden tyckt att det är onödigt eftersom att vi snart ska åka upp till Sundsvall osv. Men igår eftermiddag kommer han hem med en tall!! Han hade visst "hittat" den bakomför sin skola...och oj så glad jag blev!! Nu står den här, klädd i röda rosetter och polkagrisstänger och sprider sin goda lukt, så mys!
image215
Åh, tannenbaum å, tannenbaum!

Igår träffade jag ju min barndomsvän C och oj så skoj det var! Vi surrade och tiden rusade iväg med raketfart! När vi till sist gått skilda vägar kom jag ju på fler saker/frågor som jag ville veta samt berätta, så jag måste nog styra upp en till fikadejt framöver! Och Love, han var som en flörkula från början till slut, då han somnade gott i vagnen. Min älskade lilla prins! KORT, jag knäppte inte ett enda kort, så vi bara MÅSTE ses så att jag kan lägga ut lite bilder så får min mor och far se hur du ser ut nu C! :)

Nåväl, efter fikadejten med C gick jag med raska steg till KTH för att titta på den årliga utställningen. Det var som alltid lika kul, men ack så mycket folk det var! Men en nyvaken Love charmade även där alla männinskor som kom i hans väg!
image216
Gla´skitar!
image217
Trumma på trumma....

Här regnar det idag igen, jag blir galen! Varför kan det inte bara bli några minus och snö istället?!?! Men jag är glad om jag får en vit jul på julafton och det verkar ju som att det blir så! JIHOO!

Måste ju berätta om Loves älsklings sak att göra nu. Det är nämligen att prutta med munnen, han gör det nästintill hela tiden! Han är såå rolig och det tycker både jag och han själv som skrattar så hjärtligt när han gör det! Min myskille!

Näpp, nu är det dags för mig att börja med lunchen, för snart kommer papi hem! Min älskade kille som är så duktig och sliter hårt i skolan, men håll ut hjärtat för snart är det jullov!! Älskar dig!!

Ha en toppendag!

19 dagar kvar till jul...nedräkniken har börjat!


Kommentarer
Postat av: johanna

god förmiddag på dig !

tänkte bara tipsa om en sida där du kan få gratis
bio biljetter och även present kort. sidan heter
gratisbio och det enda du behöver göra är och bli
medlem där och sedan spana in några sidor. du får
poäng för det du gör där. du får 50 poäng när du
blir medlem och om du klickar på länken här nere
så får du 25 poäng till från mig. detta är jätte
kul och enkelt. present kort kan du få din sko hm
gina tricot kicks och alla de andra stora affärerna. och detta är gratis. har du frågor så
kan du kontakta mig :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en kalas bra dag

2007-12-05 @ 11:57:30
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Anonym

Är tallen lika hög som Love? Det ser ut så iallafall. Men huvudsaken att ni är glad och tycker att det är mysigt, och det är ju mysigt vill jag lova. Ha det bra och puss på er!!

2007-12-06 @ 09:05:15
Postat av: Carro

SJÄLVKLART ska vi ses igen, snarast om jag får bestämma!Kom oxå på MASSOR av saker vi inte hunnit gå igenom när jag traskade mot bussen=)
Hur ser Lucia ut för er,är ni hemma eller har ni fullt upp?Skulle kunna tänka mej att göra ett studiebesök i Solna med glöggen i högsta hugg;) KRam!

2007-12-07 @ 08:59:19
URL: http://www.carros80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0