Solen skiner!

Idag skiner solen här i Solna, underbart vackert och skönt är det! Man blir liksom genast mycket piggare, både i kropp och själ! Eftersom att solen skiner idag så är det också riktigt kallt, - 5grader visade termometern.

Nu står Love härbrevid mig och bajjar, jag hör hur han stånkar och stönar....min lilla bajsunge, världens finaste! När blöjan är bytt är det dags för oss att städa lite, det ser ut som ett bombnedslag här! Ja, det blir visst lätt så när man har ett barn som sliter och drar i allt som kommer hans väg. Undra hur det kommer se ut när man har fler barn då....jag kan nu förstå hur mor och far hade det när vi, mina två syskon och jag, lekte och stökade till hemma, inte konstigt att de blev trött.... :)

Efter plockandet ska vi till Lidingö och hälsa på mina gamla arbetskollegor, det ska bli kul, var länge sen jag träffade de! Jag ska då passa på att säga att jag gärna jobbar extra så fort vi kommer tillbaks från långledigheten i sundsvall.

Näe, nu måste jag byta blöja!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0