Lördag = fixardag

Idag vaknade vi till ännu en grå och trist dag. Jag hade turen att få sovmorgon, så vid tiotiden imorse gick jag upp, så nu känner jag mig sådär härligt utvilad!

Dagens plan var först att gå på skansens julmarknad, men eftersom att vädret inte är så smickrande så gör vi ett nytt försök imorgon och hoppas på att vädergudarna är med oss då istället! Vi kommer därför ha en pysseldag idag. Jag tänkte sätta mig och sy lite samt att pyssla med lite andra grejer...vem vet, kanske pysslar jag på en julklapp till just dig?!?! :) Christian sitter bänkad framför datorn och gör skolplugg och Love, som förövrigt ligger och sover på balkongen nu, sitter för det mesta i gåstolen och jagar den älskade fotbollen. Han har blivit en riktig fena på att röra sig med gåstolen nu, och undan går det minsann!! Jag filmade lite imorse, så en film kommer definitft vid ett senare tillfälle!
Vi blir således nog bara inne idag, med ett undantag, då vi går ner till affären och handlar lite middagsmat, om det inte blir take away då förstås....

Avslutningsvis kommer några bilder på vår älskade son:

image219
Mmmmm, blåbärspuré är nam nam det!



image220
Love var en stalledräng....


Igår träffade jag min vän Mari, vi käkade lunch och myste samt kikade runt lite i affärer. Det var så trevligt att man nästan glömde bort regnet som öste ner!
image222
Fina Mari och Loveplutt som bara ville.....
image223
kika på TV!


Näe, nu ni, är det dags för mig att sätta fart så jag får något gjort!

Ha en toppendag! Mami, hoppas ni får det trevligt på festen!

Puss och puss!

Kommentarer
Postat av: mari

Hej hej!
Tack för sällskapet i fredags! Var skönt att strosa runt med er på stan ;)
Är åter i norrland å nu snöar det.. till skillnad mot regnet som vi hade..hua Hoppas ni får lite vitt oxå. Ses till jul!
kram!

2007-12-10 @ 19:49:23
URL: http://mrsmys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0