Lilla Love

är dålig. Han är nyser och snorar omvartannat, sen tror jag att han har lite feber också, stackars lillpluttis! Men förhoppningsvis går det över fort, så imorgon är det kurering på högsta nivå som gäller!

Nu sitter vi och kikar på Adam & Eva, min favvo movie!! Love ligger och sover i sin vagn, ja, han ligger liksom mycket högre i den, så han blir inte lika täppt i näsan som om han ligger i sin späjlsäng. Vi försökte att "bulla" upp där också, men det blev inte så bra, så han sussar så gott där så!

Efter filmen är det raka vägen i säng för oss, mycket som ska göras i morgon. Först på agendan är att besöka BVC igen. Vi ska väga lillfisen och se om han gått upp något, och jag hoppas att han fläskat på sig riktigt ordentligt! Där måste jag även fråga vad det är för slags prickar som han fått på benen. Sen är det lite smågrjjer som ska fixas och donas innan jul, så vi har det vi gör. Men viktigast av allt är ju att få lillfisen frisk!

Nu ska jag gå och pussa på min älskade Chrill, världens duktigaste pluggkille!!

Puss och hej!



Kommentarer
Postat av: Angela & Stella!

Stackarn som e sjuk. Lillfisen=) Tips. Lägg en kudde, som inte e så tjock, under madrassen i spälsängen. Gjorde vi nu när Stella var snorig. Funkade bra faktiskt.
Kram o krya på er!!!

2007-12-16 @ 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0