Glögg

Igårkväll var vi bortjbudna på glöggkväll. Det var en lyckad och mysig tillställning, därför har snart julkänslan nått maximal effekt på min kropp, nu är det bara Luciatåg och pepparkaksbak som väntar, för sen bär det iväg till Sundsvall med julfirande och semester, och då är min kropp i JULEXTAS! Vi kommer att stanna i Sundsvall tills den 15januari, så nu hoppas jag att vi kommer hinna träffa och mysa med alla vi känner och har längtat efter...utan att stressa dvs!

image226
Jag och Love myser framför tv:n och julkalendern.

image227
Christian, Love och Oscar bakar pepparkakor

image228
Baka, baka liten kaka....

image229
Kvällen avslutades med lite guitar heroes!


Nu så här på måndagsmorgonen har jag tvättstuga. Jag har börjat ta tvättstugan på måndagar. Det är så skönt att ha det gjort, ja, då kan man njuta av veckan som är kvar när man är klar! Idag har vi återigen lite småsaker att ta itu med...så en sväng in till centrum blir det, trots att jag helst bara skulle vilja stanna inne, regnet öser ner idag igen. Herregud, är ska detta regnandet ta slut?! Och mörkt är det ju också, det känns som att det är morgon hela dagen lång och vips så är det kväll, det blir liksom aldrig dag.

Joho, nu ska jag väl sätta igång med dagens sysslor, jag antar att Lovegos snart kommer vakna och då är det välling som gäller...hoppas jag....han har varit dålig på att käka de sista dagarna och då menar jag generellt dålig, inte velat ha mat, välling eller bröst...men han verkar ju nöjd och glad iaf...ja, den där Love Jansson är en konstig filur det! :)

Så tjip tjop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er!
Vad kul att ni stannar så länge...Då hinner vi träffaas. Det bästa är att ni hinner gå på Rasmus 1 årskalas - skulle kännas väldigt speciellt om ni kunde komma! kanske Loves första kalas eller???
Du förresten hoppas allt kommer funka med planen på juldagen - då kanske vi träffs ute...oj OJ vad trevligt det skulle vara. Ha de bra på er, stor kram från oss.

2007-12-10 @ 21:45:38
Postat av: sandra

Hej igen! du fattar att inlägget var från mig va?
Glömde som synes att skriva namn.
kram SANDRA

2007-12-10 @ 21:48:11
Postat av: anneli

vilken gullig babys du har :) god jul

2007-12-11 @ 21:36:01
URL: http://annelimaria.blogg.se
Postat av: Katarina och Love

Sandra: Självklart ska vi träffas och YES, klart vi kommer och firar Rasmus 1:års dag med er!!

Anneli: TACK! Ja, han är för söt vår lilla prins! :)

Kram Katarina

2007-12-12 @ 14:20:24
URL: http://mrsmys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0