Full rulle och bad

Go´kväll!

Vi lämnade hemmet tidigt i morse och kom hem sent, därav inget bloggande. Men nu när jag sitter här så ska jag berätta vad vi har gjort idag.

Love vaknade vid halv åtta imorse, varpå vi låg kvar, kramades och myste tills klockan var åtta, då steg vi upp och åt frukost. Efter frukost klädde vi på oss, busade och lekte lite, sen var det dags för Lovegos att sova lite mer. Då passade jag på att gå upp på vinden och kika vad jag har i alla kartonger...oj så skoj det var! Gjorde många roliga klädfynd må jag säga! :)

När Love återigen vaknat fick han lite käk och sen drog vi inte till Fridhemsplan. Där träffade vi min vän P. Vi åt lunch och strosade i affärer, myspys! När klockan slagit tre åkte jag och Love hem till centrum där Chrill mötte upp oss. Vi gick lite i affärer samt gjorde ett middagsbesök på McD, mumma! Efter den sublima middagen styrde vi stegen mot ICA där diverse matartiklar inhandlades.

Åter hemma (skönt som tusan), klädde vi av oss (jag och Love) och hoppade i badet, underbart härligt och roligt var det! Love älskar verkligen att bada!

Lite bilder från dagen som varit:
image230
Love fick leka med mammas bröd.....inte brön.... :)

image231
smaka lite

image232
Love och Petra busar!

image233
Ett pyntat Solna centrum! Här är vi då vi väntar på att Christian skulle bli färdig hos frissan.


Nu säger jag tack och godnatt!

Sleep tight don´t let the bed bug bite!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0