Fotboll och besök

Idag har vi varit och hälsat på i den skola där jag gjorde min praktik. Love charmade (som vanligt) alla barnen! Så nu har han blivit buren av 24 barn på en och samma dag, inte dåligt! Det var verkligen så roligt att träffa alla igen, och för att inte tala om min supergulliga handledare. Där skulle jag kunna tänka mig att jobba!

Efter besöket på skolan somnade Love på två röda, han var såå trött sötisen! Jag passade då på att gå och handla lite förnödenheter, så nu är det påfyllt i skåp och skafferi. Jag handlade även middagsmat, så idag blir det älgfärsbiffar, potatis och gräddsås, mummma!!

En liten bild på dagens roligaste sak att leka med:
image218
Fotbollen är såå rolig att busa med!!

Näe, nu ni, är det dags för att gå och börja med maten för snart kommer papi hem och är hungrig!

Ha en bra kväll!

Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0